Lake District 2016

Lake District 2016

donderdag 2 januari 2014

Vol verwachting


Vol verwachting kijken we het nieuwe jaar in. Niet wetende wat er voor ons ligt.

Deze mensen weten dat wel. Ze kijken bijna ademloos naar het schilderij van de "Schutters van wijk II onder leiding van kapitein Frans Banninck Cock", beter bekend als de "Nachtwacht" van Rembrandt Harmensz. van Rijn uit 1642.

Hoewel het op zich geen moeite is om iedere dag een nieuwe foto te maken of uit te zoeken uit mijn inmiddels omvangrijke archief, ga ik u er toch al vast op voorbereiden dat er dit jaar, na vijf jaar, een moment komt om te stoppen met dit Blog. Niet omdat ik er geen plezier aan beleef, maar het kost wel tijd en er zijn andere bezigheden die ook aandacht vragen. Ik stop natuurlijk niet met fotograferen, dat is nu eenmaal mijn passie. Maar er zijn ook andere manieren om met fotografie bezig te zijn. Ik heb nog precies niet besloten wat ik ga doen. Ik ben er over aan het nadenken.

Geen opmerkingen: