Lake District 2016

Lake District 2016

zaterdag 9 april 2016

Graffiti

Amsterdam, april 2016. Fujifilm FinePix X100S; Fujinon 23 mm f/2.0; f/7.1; 1/900 sec; ISO 200
Ik heb mij nooit zo verdiept in graffiti. Meestal erger ik mij er aan. Maar misschien is het wel kunst. Wie weet. In ieder geval intrigeerde mij deze muur in Amsterdam. De tekst links boven laat ik even voor wat het is. Maar in het midden staat een zin. Ik kom niet verder dan: "Het is de bedoeling  kunst .. niet van de .. de zich te laten zijn."
Raadsel. Iets voor een regenachtige dag. Wie lost het op? Eventueel kun je gebruik maken van het "Graffiti Alphabet". Prijs: een print van deze foto op A4-formaat.

1 opmerking:

Kees zei

Hoi Adri, Ja inderdaad, soms is het iets dat geheel niet nuttig i, maar er zijn ook wel kunstwerken tussen.
Groet Kees.