Lake District 2016

Lake District 2016

dinsdag 20 september 2016

Functionaliteit

Vandaag trof ik in mijn Blog-systeem het volgende bericht aan van mijnheer Google:

"Vanaf 29 september 2016 geeft de gadget Zoekvak op deze blog alleen nog maar zoekresultaten van deze blog weer. Zoekresultaten van pagina's waarnaar wordt gelinkt in je berichten, van internet of van de gadgets 'Lijst met blogs' en 'Lijst met links' worden niet meer weergegeven.

We hebben onlangs aangekondigd dat de Google Feed API wordt beëindigd. Als gevolg daarvan functioneert de gadget Diavoorstelling niet meer en verwijderen we deze vóór 29 september 2016 van je blog."

Ik weet nog niet precies wat voor gevolgen dit heeft voor mijn Blog, maar dat de functionaliteit vermindert is duidelijk. Ik heb natuurlijk niks in te brengen, het Blog is gratis. Maar toch: Bedankt mijnheer Google!

Geen opmerkingen: