Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 16 oktober 2017

Experiment

Staverden, oktober 2017. Yashica D 6x6 Tweeoog 1958 Yashinon 85 mm 1:3.5
Het was dit weekend fantastisch weer. Echt weer om er eens ouderwets op uit te trekken.
Ik heb mijn analoge Yashica D 6x6 tweeoog camera uit 1958 voorzien van een zwart-wit rolletje en ben naar Staverden gereden. Een favoriet plekje voor veel fotografen. Ik ben er al meerdere keren geweest, maar nooit met een dergelijke camera. 
Ik ben blij dat ik de donkere kamer nooit opgeruimd heb. Er stonden nog chemicaliën voor zwart-wit ontwikkeling van filmpjes uit 2013 en dat spul werkt nog prima. Nadat ik het negatief met een modern scan-apparaat in mijn computer heb ingescand is dit het resultaat. 
Best een beetje trots op.

1 opmerking:

Kees zei

Mooi Adri, Kasteel Staverden, de weerspiegeling in het water komt goed tot zijn recht. Leuke sfeerfoto is het geworden.
Groet kees.