Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 26 september 2018

Natte bedoening


Het was mij een eer om zaterdag jurylid te zijn bij de clubkampioenschappen atletiek van onze kleinzoon van 10 jaar in Soest. Omdat de ouders druk waren met andere dingen mocht opa invallen. Het was mijn taak om bij het kogelstoten een pin precies op het plaats te houden waar de bal neer was gekomen zodat de afstand goed gemeten kon worden. U snapt het al. Het werd één groot waterballet.

Het mooiste moment was toen na afloop één van de deelnemertjes naar mij toekwam en zei: "Ik vind dat u ook een medaille hebt verdiend". Ik bedankte hem hartelijk waarna hij verdween. Even dacht ik dat ik hem niet meer zou zien. Maar toen later de prijzen werden uitgereikt kwam hij opnieuw naar mij toe om mij als prijs een bastognekoek te overhandigen. Geweldig! Dat maakte mijn dag helemaal goed.

1 opmerking:

Ger zei

Dag Adri,

Dit was niet enkel een compliment maar een welgemeende waardering.
Prachtig om dat te krijgen van een jeugdig teamlid!
Daar kan menig volwassenen nog wat van leren.

Fijne dag,
Ger