Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 30 oktober 2019

Botenhuis


Aan de andere kant van de Badtent, in een zijarm van de Hoge Veldvijver, ligt het Botenhuis. Ik kan mij haast niet voorstellen dat dit nog regelmatig wordt gebruikt. Misschien in de tijd dat de kinderen nog klein waren.
In ieder geval wordt het wel keurig onderhouden. Zoals trouwens het hele park. Het ziet er allemaal picobello uit. Ik ga de discussie maar niet aan over de kosten. Ik troost me maar met de gedachte dat je toegang moet betalen om in het park te komen (wel € 2,- p.p.) en dat daaruit het onderhoud wordt bekostigd.

1 opmerking:

Ger zei

Dag Adri,

Alleen al voor de kleur van het botenhuis zou ik een bezoek brengen aan Kroondomein Het Loo,het grootste aaneengesloten landgoed van Nederland.

Wanneer je er alles over wilt weten van verleden tot heden zou je eens een kijkje kunnen nemen op de website

paleishetloo.nl

In de rubriek Vernieuwing & Verbouwing kan je bij veel gestelde vragen uitgebreid antwoord vinden op jou vraag over de kosten en uit welke 'potjes' die betaald worden.

Fijne dag,
Ger