Lake District 2016

Lake District 2016

vrijdag 10 februari 2023

De Ontdekking van het Licht


Dit was mijn eerste foto op dit Blog, vandaag precies veertien jaar geleden, 10 februari 2009. Sindsdien heb ik 4165 berichten geplaatst, telt mijn Blog 649065 kliks en zijn er 2896 reacties geplaatst.

Ik vind dit eigenlijk wel een mooi moment om te stoppen. Niet dat ik stop met fotograferen. Dat is en blijft mij passie. Maar er zijn inmiddels andere uitdagingen, die ook veel van mijn tijd vragen. 
Het Blog zal nog wel een poos zichtbaar zijn. Als u belangstelling hebt kunt u nog eens terugkijken naar wat ik in al die jaren aan moois voor de lens heb gehad. Om u daarbij behulpzaam te zijn heb ik de onderwerpenlijst (labels) onder aan het Blog toegevoegd.

Ik dank iedereen die mijn Blog bezocht voor de aandacht en voor de reacties. Het ga u allen goed!
Hartelijke groet,  Adri Benschop, Putten

2 opmerkingen:

Ger zei

Dag Adri,

Waar blijft de tijd…..
Na zoveel jaren genieten van al jou mooie foto’s en blogposten waarvoor ik jou hartelijk wil BEDANKEN!
Gewoon verder gaan met al je leuke en interessante bezigheden.
Het ga je goed en blijf gezond!!!

Hartelijke groet,
Ger

Adri zei

Dag Ger,
Dank je wel voor al jouw gezellige en inspirerende reacties.
Om er niet geheimzinnig over te doen: Ik ben sinds enige tijd lid van het regiobestuur van Alzheimer Nederland om in Putten 'Samen Dementie Vriendelijk' verder op de kaart te zetten.
Ik heb ook een oude hobby weer opgepakt. Ik ben ooit begonnen aan het bouwen van een klein draaiorgeltje (zie Blogbericht 28-09-2010). Als kind leerde ik: je moet afmaken waar je aan begonnen bent.
Als het klaar is zal ik voor één keer een uitzondering maken en een online-demonstratie geven.
Het ga je goed! Sterkte met je gezondheid.
Hartelijke groet
Adri