Lake District 2016

Lake District 2016

donderdag 11 februari 2010

Feiten


Bij een goede evaluatie na een jaar hoort natuurlijk ook dat je de feiten op een rij zet.
Bij de start van deze Blog heb ik aangegeven dat ik niet een bepaalde specialiteit heb, maar dat ik mijn foto's in rubrieken zou indelen en wel zou zien wat het meest zou scoren.
De verdeling over de 388 in het afgelopen jaar geplaatste foto's is als volgt:

- Steden en Architectuur 100
- Macro en Close-up 54
- Personen 25
- Landschap en Natuur 127
- Abstract 22
- Diversen 92

Maar ik ben niet altijd volledig en consequent geweest. Al vrij snel ontdekte ik dat ik het wel leuk vond om ook een andere verwijzing te maken naar de onderwerpen. Vandaar dat er een hele reeks labels is ontstaan. Het geeft aan dat ik kennelijk geneigd ben om mij breed te oriënteren. Of gewoon chaotisch ben, dat kan natuurlijk ook. Dat mag iedereen zelf uitmaken.

Het volgende punt bij deze "zelfevaluatie" is het aantal bezoekers van deze site:
Stand per 10 februari 2010 van de Sitemeter:

- 5.617 visits; gemiddeld 17 per dag; gemiddelde bezoektijd: 1,4 minuten.
- 12.529 pageviews; gemiddeld 31 per dag; gemiddelde bezoektijd: 1,8 minuten.
Er zijn 4 vaste volgers.

Tenslotte de enquête die ik op de site heb geplaatst.
Totaal 9 reacties. Ik had eerlijk gezegd wel wat meer verwacht, maar kennelijk gaat dat zo.
De waardering: 77 % zeer goed, 22 % goed. Dat valt dan weer mee.
Hartelijk dank aan diegenen die de moeite namen de enquête te vullen.

Conclusie?
Ik doe dit vooral omdat ik er zelf plezier aan beleef en ik ben blij dat een aantal anderen het ook leuk vindt.

2 opmerkingen:

Michel Gastkemper zei

Beste Adri,
Ook al ben ik een dag te laat, ik wil je nog graag feliciteren met je eerste jubileum en het tot nu toe bereikte resultaat. Voorop landschap en natuur, gevolgd door steden en architectuur: een mooie combinatie die rijmt, wat wil je nog meer. Maar ook de rest mag er zijn; elke keer verras je en verblijd je me met je beeld en woord. Ik blijf een fan, die je blijft volgen!
Met hartelijke groet,
Michel
(Woordverificatie: logrui)

Adri zei

Dag Michel,

Hartelijk dank.
Goed om te weten dat er een fanclub is. Dan weet ik waarvoor ik het(o.a.)doe.

Hartelijke groet,

Adri