Lake District 2016

Lake District 2016

dinsdag 21 december 2010

Schaapachtig


Je vraagt je af wie hier nou schaapachtig kijkt, NL 26924 of ik.

Ik weet niet wat hij denkt en hij weet niet wat ik denk. (Of zij, dat kan ik niet zien.)
Ik heb het koud en heb een pet op, die ik over mijn oren heb getrokken. Zou ik er zo gek uitzien?

Hij heeft een dikke vacht aangetrokken en heeft een plaatje met een nummer, NL 26924, wat met een tang aan zijn oor is geniet.

Misschien vraagt hij zich wel af waar mijn nummer aan is geniet, want iedereen moet toch een nummer hebben. Of niet..?
Als hij dat denkt is dat heel intelligent gedacht. Dan zal hij wel vinden dat ik heel schaapachtig kijk.
Denk ik.
Tja,.. je weet het niet, je weet het niet.

3 opmerkingen:

Mirthe Duindam zei

Hallo Adri,

Een leuke schaapachtige innerlijke dialoog...je weet het niet..., maar het schaap is wel nieuwsgierig naar je zo te zien. Erg leuke foto!

Hartelijke groet,
Mirthe

Adri zei

Dag Mirthe,

Dank je wel.
Het was een prachtige en inspirerende middag bij de schaapskooi.
Ik heb het vanmiddag nog maar eens over gedaan, met de kleinkinderen.
Een succes!

Groet,

Adri

Marijte zei

Erg leuke foto!
groeten Marijte