Lake District 2016

Lake District 2016

zaterdag 3 augustus 2013

TT Assen 1


Omdat we dat nu eenmaal afgesproken hebben en de hotels zijn geboekt, hijs ik me straks in mijn zwarte motorpak om met een motormaatje op deze zwarte zaterdag met 30 graden richting Duitsland te rijden, richting Heidelberg.

Daarna gaan we via het Zwarte Woud naar het oosten van Zwitserland, Italië in, waar we het pontje nemen bij het Lago Maggiore. Vervolgens naar Andermatt om nog wat passen te rijden, terug naar Basel, om tenslotte over een week weer thuis te zijn. Voor alle duidelijkheid: ons huis blijft die week gewoon bewoond.

Ik denk niet dat het er van komt om te Bloggen. Dat betekent dat ik twee dingen kan doen:
- een weekje overslaan.
- iets in plannen.
Ik heb voor dat laatste gekozen. Voor het eerst van mijn leven was ik eind juni bij de TT in Assen. Ik had een klein cameraatje bij me. Dus veel spectaculairs leverde dat niet op. En voor wie dit niks vindt, dat kan natuurlijk ook, zou ik willen zeggen: kijk nog eens terug naar de 1719 foto's die ik eerder de afgelopen viereneenhalf jaar heb geplaatst. Misschien zit er ééntje bij die u nog wel eens wilt zien.
Tot over een week!

3 opmerkingen:

Ger zei

Dag Adri,

Met of zonder blogposten+foto...

Wil jou en je motormaatje in elk geval een fijne week wensen en kom terug zo als je gegaan bent,goede reis!!!

Hartelijke groet!!
Ger

Kees zei

Adri, hoop dat je een mooie week tegemoet gaat. Heel veel plezier.
Groet Kees

vriefoto zei

Goede reis en veel mooi weer.
Maak ook onderweg " Lekkere " foto's. Kunnen wij straks ook een beetje mee genieten.

Grt. Harry