Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 4 september 2013

'k Blijf Hem prijzen in mijn lied


Met gepaste trots meld ik hier dat vorige week de nieuwe CD van het mannenkoor "Fontanus" is verschenen.

Er staan prachtige liederen op, liederen met een boodschap. Maar ik vraag ook even uw aandacht voor de vormgeving. De trouwe bezoeker van dit Blog heeft het natuurlijk allang gezien. Het is dezelfde foto als ik op 8 juni op dit Blog liet zien van de  "Sunset" in Aberdaron in Wales.

Ik mag de PR van het koor verzorgen en ja, dan heb je natuurlijk een streepje voor.
Vanavond vanaf 19.30 uur verleent het koor zijn medewerking aan een radio-opname van de EO in de Oude Kerk in Putten voor het programma "Laat ons de rustdag wijden" en zaterdag 7 september 11.20 uur a.s. treedt "Fontanus" op op de Cultuurdag, de jaarlijkse "Uitmarkt à la Montmartre" in Putten. Meer daarover vindt u op de website van het koor: www.mannenkoorfontanus.nl.
Bij beide gelegenheden is uiteraard ook deze CD te koop.

Geen opmerkingen: