Lake District 2016

Lake District 2016

zaterdag 7 september 2013

Elk vogeltje zingt ...


... zoals het gebekt is.
Vanmorgen zingt het mannenkoor Fontanus op de Cultuurdag in Putten.

Ik heb iemand gevonden die foto's maakt dus ik zing deze keer mee. Of het koor daar blij mee is weet ik niet. Ik heb nog nooit klachten gehoord. Ik hou me maar aan de tekst van dit bekende spreekwoord.
Overigens spreekt het uniforme verenkleed van deze boerenzwaluwen mij wel aan. Het lijkt heel veel op onze koorkleding.

1 opmerking:

Ger zei

Jij bent niet enkel een trotse vader...
maar je mag ook samen met de andere koorleden van Fontanus trots zijn op de vele prestaties door de jaren heen.........,ik lees dat het koor op 5 oktober a.s. 36 jaar bestaat,onlangs meewerkten aan radio programma,nieuwe CD uitgebracht heeft(met mooi gekozen CD hoesje)en vandaag optreden tijdens Cultuurdag Putten,het kan niet op;-)

En wat die prachtige foto van boerenzwaluwen betreft......zou het uiterst linkse vogeltje nou ook het hoogste lied zingen?

Fijn weekeind!!
Ger