Lake District 2016

Lake District 2016

zaterdag 2 januari 2016

Comeback

Amsterdam, december 2015. Fujifilm FinePix X100S; Fujinon 23 mm f/2.0; f/8; 1/250 sec; ISO 250; +0,7
Na vijf jaar lang iedere dag een foto te hebben geplaatst op dit Blog heb ik in 2014 besloten om te stoppen. Op 18 februari 2014 verscheen hier de laatste foto.
Ik ben op zoek gegaan naar een andere manier om met mijn passie voor fotografie om te gaan. Het zwart-wit Blog Mijn Black Box is niet zo'n succes geworden. Het bestaat nog wel, maar het komend jaar ga ik proberen weer wat actiever te worden op dit Blog, De Ontdekking van het Licht. Ik heb de indeling enigszins aangepast zodat er niet een enorme lijst met labels verschijnt. 
Of ik weer de tijd ga vinden om dagelijks een bericht te plaatsen zal de tijd leren.

Ik ga mijn goede voornemen beginnen met een foto van het kunstwerk van Nathan Coley op het ponton bij de NDSM-werf in Amsterdam: "A place beyond belief".  Het is niet zo'n spectaculaire foto, maar het gaat mij even om de boodschap. Het is een symbool van "Hoop voor de toekomst..."

3 opmerkingen:

photoseacoast zei

welkom, ik ga je volgen.
Veel fotoplezier in 2016.
Met vriendelijke groet, Harry

Adri zei

Dank je Harrie,
Met vriendelijke groet,
Adri

Adri zei

Sorry, Zie dat het Harry is. 😊