Lake District 2016

Lake District 2016

dinsdag 20 februari 2018

Utrecht CS

Utrecht, februari 2018. Apple IPhone 7; 4 mm; f/1.8; 1/350 sec; ISO 20
Ik kom nog wel eens in Utrecht de laatste tijd. Meestal ga ik dan met de trein en dan bewonder ik steeds weer alle veranderingen op Hoog Catharijne en het Station NS. De meest keren heb ik geen camera bij me, maar dan herinner ik mij de uitspraak van een beroemde fotograaf: "De beste camera is die, welke je op dat moment bij je hebt." En soms is dat mijn Iphone. Daar leg je tegenwoordig ook best aardige plaatjes mee vast. Zoals deze van het nieuwe Station.
Let vooral ook even op "Der Rote Punkt".

1 opmerking:

Ger zei

Dag Adri,

Heb geen flauw idee bij het bekijken van je foto waar ik tegenaan kijk, alhoewel ik zie dat het transparant is want ik zie de lucht en flarden van gebouwen.
" Der Rote Punkt"? De gedachte komt bij me op dat iemand een keelpastille verloren is die is blijven plakken ;-)

Groet, Ger