Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 14 juli 2021

Uitdaging


Weer even een trappetje gevonden in een fantastisch kasteel: Ruurlo.
Intussen vraagt Facebook wat ik aan het doen ben. Wel, iets heel anders.
Gisteren geslaagd voor de cursus dogmatiek aan de TST, Tilburg School for Theology. Daarmee zit ik nu op 177 van de benodigde 180 punten voor mijn bachelor religiewetenschappen.
Nu even vakantie. Volgend semester een eindwerkstuk over "waarde-georiënteerde economie", de relatie tussen mijn doctoraal economie (EUR 1976) en religie. Geïnspireerd door prof. Paul van Geest, theoloog, die nu een leerstoel heeft aan de EUR. Uitdaging!

3 opmerkingen:

Ger zei

Dag Adri,

Het duizelt me........en niet alleen wanneer ik de diepte inkijk op de trap,
maar ook bij alles wat jij in de afgelopen jaren gestudeerd hebt.
Van harte gefeliciteerd met het slagen van de cursus dogmatiek!!!

Succes met het vervolg!

Groet,Ger

Adri zei

Dank je wel. Ik doe zo iedere keer een vak. Ik heb geen haast. Het houdt de geest soepel. En op mijn zeventigste hoop ik klaar te zijn.
Maar wie weet…

HankyPanky zei

Petje af mijn waarde vrind!! Die 3 puntjes gaan nog wel tussen neus en lippen door!
Geniet nu nog maar even van jullie vakantie ! Het mooie weer komt ècht!
Grt
Henk