Lake District 2016

Lake District 2016

vrijdag 26 juni 2009

Zomer


Zomer!
De zon kan schijnen, zoals de afgelopen dagen, maar soms het kan tegelijkertijd ook regenen. (Voor de duidelijkheid: deze foto is van vorig jaar, maar zoiets zit er wel aan te komen.)
Dat heb je met dat klimaat in Nederland. Dat kan echter ook mooie lichteffecten opleveren.
Maar zo mooi als het in werkelijkheid is kan ik toch moeilijk in een foto vastleggen. Dat moet je beleven.
De komende dagen blijft het zomeren in Nederland. Prachtig! Goed weer om op vakantie te gaan.

2 opmerkingen:

Michel Gastkemper zei

Intrigerende foto, Adri. Ik moest eerst goed kijken voor ik wist wat ik zag. En dan nog... die vijf rechtopstaande blokken (of wat het ook moge zijn) vormen een mooi contrast.
(Woordverificatie: actiou)

Adri zei

Hoi Michel,

Ja, ik kan me voorstellen dat je even moet kijken. Is dit nu een foto over de zon of over de regen?
De werkelijkheid kan soms knap ingewikkeld zijn.

Grappig. Jij ziet ook weer andere dingen. Het is net als met die splinter. Op een gegeven moment zie je die balk in je eigen tuin niet meer.

Gr.

Adri