Lake District 2016

Lake District 2016

dinsdag 7 september 2010

Trappen


Ik kan het natuurlijk gooien op het gezelschap waarmee ik was, maar eerlijk gezegd heb ik, ook voor mijn eigen gemak, de lift genomen naar de top van de Eusebiuskerk in Arnhem.
Die lift stond er nu eenmaal en ze hebben hem niet voor niets gemaakt.

Maar meestal ga ik toch wel lopen. In een kerktoren van 80 meter zijn er al gauw zo'n 350 trappen. Je wordt er wat duizelig van, als het druk is is het soms wat dringen, maar om de één of andere reden vind ik het nog steeds een uitdaging om zo'n toren te beklimmen.

Bovendien: trappen fascineren mij. Vaak kun je er een leuk fotootje van maken.
Ik had mij daarom voorgenomen om terug te gaan lopen, maar helaas de trap was wegens onderhoudswerkzaamheden gesloten.
Echt waar!
Verder dan dit, wat mysterieuze plaatje kwam ik niet.

2 opmerkingen:

Kees zei

Adri, weer een bijzonder plaatje, het licht van het venster valt wel heel erg mooi op de traptrede.

Adri zei

Dag Kees,

Dat vond ik ook.
Bedankt overigens voor je trouwe bezoek.

Hartelijke groet,

Adri