Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 27 oktober 2010

Staverden


Vorig jaar rond deze tijd heb ik wat foto's laten zien van het landgoed Staverden.

Omdat er juist ook in die tijd nogal wat te doen was over de buitensporige investeringen van Zorginstelling Philadelphia in onroerend goed heb ik toen mijn fantasie wat laten gaan door mij voor te stellen hoe het zou zijn om daar te wonen.
(Zie het Blogbericht van "10-11-2009")

Tot mijn verbazing werd ik na enige maanden aangesproken door mensen die hadden begrepen dat wij daar daadwerkelijk een appartement hadden gekocht.

Ik heb ze moeten teleurstellen.
Overigens hoef je er niet te wonen om er toch van te kunnen genieten. Het landgoed is openbaar en je kunt er prachtig wandelen.
Bovendien ben je dan niet verantwoordelijk voor het vele onderhoud van zo'n bezit.

Geen opmerkingen: