Lake District 2016

Lake District 2016

donderdag 7 juni 2012

100.000


Het getal 100.000 heeft iets bijzonders. We denken dan vaak aan geld: een ton. Als je vroeger de 100.000 won was je binnen.

Als je even googelt dan kom je dat getal in allerlei berichten tegen:
- Er waren bijna 100.000 mensen op het bevrijdingsfestival 2012 in Almere.
- Er zijn meer dan 100.000 achtergronden voor een Ipod.
- Op 1 januari 2012 werd in Amsterdam een 100.000-klapper afgestoken.
- Neanderthalers zeilden 100.000 jaar geleden rond de Middellandse Zee.
Het heeft allemaal niks met elkaar te maken. Het betekent alleen dat het om een indrukwekkend aantal gaat.

Vandaag noteert de teller van deze Blog de 100.000ste pageview. Ik moet dat even uitleggen. Want als u hier rechts kijkt dan is het nog niet zover. Dat is de Google-teller. Maar die begon pas in juni 2009. De teller van Sitemeter helemaal onder aan deze pagina heb ik direct na de start van deze Blog op 10 februari 2009 geïnstalleerd, en die meet vandaag ca. 57.000 visits en 100.000 pageviews. Tijd voor een feestje dus!

Hartelijk dank aan alle bezoekers, de trouwe fans, de stamgasten, maar ook aan de toevallige voorbijgangers. Ik ben u allen zeer erkentelijk voor de belangstelling en voor de reacties die ik in de afgelopen jaren kreeg. CHAPEAU!

4 opmerkingen:

Ger zei

Dag Adri,

Proficiat!!!

Dat zijn er echt héél véél....
leuk dat jij vanaf het allereerste blog begin die telling bijgehouden hebt,
zijn er vast ook 'n ''paar'' van mij bij;-)
Kom graag op je blog om foto's te bekijken....en te reageren.

Ga zo door met je mooie hobby fotografie...en je zal veel kijkers plezieren.

Lieve groeten,
Ger

Michel Gastkemper zei

Hij is leuk, Adri! Ik weet niet precies waarom ik nu net aan Stan Laurel moet denken (of was het juist Olivier Hardy die zo mooi met zijn hoed kon bewegen?)... Het was in ieder geval een andere tijd. Ondertussen heb jij er maar mooi honderdduzend binnengehaald. Dat het je allemaal ooit eens dubbel en dwars terugbetaald mag worden! Je schenkt in ieder geval veel plezier. En wij genieten met volle teugen.

Adri zei

Hoi Michel,
Ik weet het ook niet meer zo precies, maar je bedoelt natuurlijk, ik zal het zelf maar zeggen, de "dikke" en niet de "dunne".
Bedankt voor je reactie.
Fijne dag, Adri

Adri zei

Hoi Ger,
Bedankt voor al je bezoeken en al je fijne reacties.
Ik lees ze altijd met plezier!
Hartelijke groet,
Adri