Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 24 oktober 2012

Op herhaling


Ik realiseer me dat ik ook met deze foto "op herhaling" ben.

Het is de plek waar ik de allereerste foto nam die ik op dit Blog plaatste op "10 februari 2009" met een foto uit 2007: Kasteel Oldenaller, tussen Putten en Nijkerk. Ik was onder de indruk van het licht op dat moment. Het leidde tot de titel van dit Blog.
Op "10 november 2010" ben ik nog eens terug gegaan.
Nu, ruim vijf jaar na de eerste opname, ziet de plek er nog steeds hetzelfde uit. Het is iets vroeger in het najaar, de kleuren zijn nog niet zo intens. Maar het is nog steeds een prachtige idyllische plek.

3 opmerkingen:

Mirthe Duindam zei

Herhaling kan ook heel mooi zijn. Dezelfde plek en steeds een beetje anders... het geeft iedere keer weer een nieuw mooi beeld.
Een prachtige foto zo met nog de gekleurde blaadjes.

Hartelijke groet,
Mirthe

Joke (Jokes Camera) zei

De rust straalt er vanaf. Mooie plek en foto, Adri. Groetjes, Joke

Ger zei

En zeker met zulke prachtige najaarsdagen als nu is het heerlijk om de natuur in te trekken met camera,de kleuren van het blad aan de bomen wordt als goud in het zonlicht.
Niet dat ik zó van het bling,bling ben......maar goudkleurig in de natuur geeft altijd een bepaalde sfeer en warmte, of het nou de bladeren of een ondergaande zon is.....

Fijne dag en groeten,
Ger