Lake District 2016

Lake District 2016

zondag 16 juni 2013

Allium Christophii


Ik kan moeiteloos de komende weken dit Blog vullen met foto's van de bloemenpracht uit Bodnant Garden in Wales.
Zoals deze, weliswaar geen Galanthus, maar dan toch wel een mooie blauwe Allium Chrisophii (ofwel Stars of Persia), waarvan het bordje zegt dat hij uit Turkey en Central Asia komt.
Maar er zijn ook nog zoveel andere dingen over Wales te laten zien dat ik de rest van de bloemenfoto's maar even in mijn werkmapje bewaar voor later.
Ik weet het, dat klinkt als uitstel, maar het is zeker geen afstel.

1 opmerking:

Ger zei

Het is jou blog Adri en het zijn jou foto's.

En ik laat me ''gewoon'' elke dag verrassen met de meest mooie foto's en informatie erbij.
Deze bloem met de naam Stars of Persia doet zijn naam wel eer aan,zeker wanneer ik op F11 klik.

Of ik er elke dag aan toe kom om te reageren...?

Heb elke dag 'n beetje vakantie...of beter gezegd ik neem het,zeker met de verwachte tropische temperaturen van de komende dagen.

Hartelijke groet,
Ger