Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 7 augustus 2017

Tea-time

Kent, juli 2017. Nikon D800; AF-S Nikkor 24-70 mm f/2.8 G ED IF; 32 mm; f/11; 1/320 sec; ISO 400
Dat de Engelsen een bijzondere manier van theedrinken hebben weten we. En dat hebben we ook diverse keren ervaren.
Ik heb geprobeerd er een leuk fotootje van te maken. Maar zo goed als Ger dat kan kan ik het niet. Maar neem van me aan dat de thee, met scones with clotted cream and jam, heerlijk was, in de werkelijk schitterende ambiance van Small Hythe Place!

1 opmerking:

Ger zei

Dag Adri,

Niks mis met deze foto,het gaat om het lekkers wat op de borden ligt en bij mij loopt het water in de mond....
maar goed dat ik niet in de verleiding kan komen om hapje te nemen,anders had ik na weken streng te zijn niet voor mezelf ingestaan;-)

En dan te bedenken dat ze daar in de regio waar wij heen gaan in veel restaurants een Bergische koffietafel serveren. ''Koffeedrenken met allem Dröm on Dran''

Groet,
Ger