Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 2 maart 2020

Spotten


Zaterdag heb ik iets gedaan wat ik in mijn leven nog nooit eerder gedaan heb, en waarvan ik nooit gedacht zou hebben dat ik het ooit zou gaan doen: vliegtuig spotten. We zijn met de Fotogroep Putten naar de Polderbaan op Schiphol gegaan. Je hebt daar een heuse vliegtuigspotplek, met ruime parkeergelegenheid. Want het schijnt een aantrekkelijke hobby te zijn.
Je kunt met de App Flightradar elk vliegtuig volgen. Je krijgt dan direct op je telefoon alle gegevens te zien van dat vliegtuig.

De kunst is om de foto precies op het moment te nemen dat de wielen van het vliegtuig de grond raken. Ik neem aan dat die wolkjes te maken hebben met de wrijving van de banden op het asfalt. Zal wel geen kwaad kunnen veronderstel ik.

Geen opmerkingen: