Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 25 november 2009

Nummer 300


Ik zie ineens dat ik vandaag mijn 300e bijdrage op dit Blog heb geplaatst. Dat had ik niet verwacht toen ik daar op 10 februari aan begon. Ik hoopte toen in ieder geval wekelijks een foto uit te zoeken die mij aansprak en die te maken had met het thema waar ik al een aantal jaren mee bezig ben: "De Ontdekking van het Licht".
Terugbladerend zie ik dat het me niet altijd gelukt is om mij aan dat thema te houden. Alhoewel, als ik het wat breder zie, dan heeft elke foto ermee te maken. Fotograferen is tenslotte: "Schrijven met licht", zoals iemand ooit eens heeft gezegd.

Bovendien heb ik ontdekt dat Licht ook een innerlijke betekenis heeft. Ook dat spreekt mij aan. Je kunt er dus meerdere kanten mee op.
Ik ben van plan om het nog even vol te houden. In ieder geval kan het feest nu beginnen.

3 opmerkingen:

Mirthe Duindam zei

Hallo Adri,

Gefeliciteerd met je 300ste bijdrage! Het is een plezier om me dagelijks te laten verrassen door je gevarieerde aanbod.

Groet,
Mirthe

Adri zei

Hallo Mirthe,

Dank je. Ik hoop er nog lang mee door te kunnen gaan.

Hartelijke groet,

Adri

Michel Gastkemper zei

Ik ben wel twee dagen te laat, maar ook van mij felicitaties voor je driehonderdste, Adri! Dat heb je toch maar mooi in zo'n korte tijd voor elkaar gekregen...
(Woordverificatie: hyaysh)