Lake District 2016

Lake District 2016

zondag 12 februari 2012

Dat was het weer


En zo ging de zon gisteren om 17.45 uur aan de andere kant van Texel weer onder.

Een eenzame vogel zoekt waarschijnlijk nog een laatste versnapering om vervolgens een rustplaats te zoeken voor de nacht.

De ijsbrekers hadden er eerder op de dag voor gezorgd dat de schotsen waren afgedreven naar zee. Maar nu kwamen ze met opkomend water weer terug het strand op bij Den Hoorn en vertoonden daar een prachtig schouwspel.

2 opmerkingen:

Ger zei

Prachtige afsluiting van de dag met deze zonsondergang en van mijn pc...

Leuk,heel leuk....ook al was ik niet op Texel......toch is het net of ik er wel was:-)
Heb genoten Adri van je geweldig mooie foto's!!!

Hartelijke groeten,
Ger

Adri zei

Dag Ger,

Dank voor je reactie. Het stimuleert me om er mee door te gaan.
Ik vond het leuk om het te delen.

Hartelijke groet,

Adri