Lake District 2016

Lake District 2016

vrijdag 10 februari 2012

Drie jaar Ontdekking van het Licht


Vandaag vier ik met deze foto het driejarig bestaan van dit Blog "De Ontdekking van het Licht". Het 1161ste bericht.
De foto is genomen net voor de zonsopgang op 26 september 2011 op Texel.

Ik heb ontdekt dat het licht op Texel altijd heel bijzonder is. Het is helderder. Er zit minder vervuiling in de lucht. Volkomen onwetenschappelijk stel ik vast dat dat komt omdat het op Texel meer waait dan op het vasteland.
Oké, ik ben bevooroordeeld. Zoals ik al vaker heb aangegeven heeft Texel een beetje ons hart gestolen. Vandaag gaan we er weer naar toe, voor een lekker lang weekend. Dat hebben we met zulke winterse omstandigheden nog niet eerder gedaan. En de elfstedentocht gaat toch niet door, dus wat let ons.
We zijn benieuwd of we Texel lopend over het ijs kunnen bereiken. De camera gaat mee. U hoort of leest nog van ons!

Overigens gaat het goed met de bezoekersaantallen van deze Blog. Min of meer tot mijn eigen verbazing bereikte de sitemeter (helemaal links onder aan deze pagina) gisteren een record van 152 bezoekers en 252 page views. Hartelijk dank voor uw bezoek en voor al uw vriendelijke reacties!

2 opmerkingen:

Mirthe Duindam zei

Dag Adri,

Van harte gefeliciteerd met het driejarig bestaan van je blog! Je ziet dat het niet voor niets is en mooiere foto had je niet kunnen kiezen, wat een kleur en sfeer.
Geniet van een mooi weekend!

Hartelijke groet, Mirthe

Adri zei

Dank je wel Mirthe!

Hartelijke groet. Ik wens je ook een fijn weekend.

Adri