Lake District 2016

Lake District 2016

donderdag 2 augustus 2012

Midsomer Murders


We hebben in onze de vakantie een rondreis gemaakt door Zuid-Engeland, tot aan Lands End toe.
Het is niet mijn bedoeling om alle foto's te laten zien, maar deze wil ik u toch niet onthouden: De Cemetery van Biddenden.
Biddenden is een karakteristiek plaatsje iets ten zuidwesten van Canterbury. Het is niet meer dan een hoofdstraat met een paar zijwegen en een kerk, the All Saints Parish Church.
Al wandelend over het kerkhof hadden wij het idee dat dit echt het decor zou kunnen zijn van een aflevering van Midsomer Murders of zo.

4 opmerkingen:

Ger zei

Dag Adri,

Jij liet je fantasie weer de vrije loop.

Zou ik ook doen op zulk soort plekken...

Misschien is dit boekje iets voor jou
Midsomer Murders Op Locatie
by Sabine Schreiner & Joan Street door Sabine Schreiner & Joan Straat

A guide to the Midsomer counties of Berkshire, Buckinghamshire, Hertfordshire and Oxfordshire Een handleiding voor de Midsomer graafschappen Berkshire, Buckinghamshire, Hertfordshire en Oxfordshire

enne....heb je tussen de oude en vervallen grafstenen het graf van Mary en Eliza Chulkhurst, de Biddenden Maids nog kunnen ontdekken.....

Fijne dag!
Ger

Adri zei

Dag Ger,

Dat lijkt me inderdaad een interessant boekje.
En wat de dames Chulkhurst betreft: je bent me iets te snel, dat komt morgen pas.

Ik heb hun graven overigens op het kerkhof niet gezien, maar ik heb er ook niet speciaal naar gezocht. Ze zullen er ongetwijfeld liggen.

Hartelijke groet,

Adri

Joop Zand zei

Prachtige foto Adri.....trouwens ik zie heel veel moois op jou blog..... chapeau !!!

Adri zei

Dag Joop,

Ik zie je reactie nu pas. Dank je wel.
Ik doe mijn best, zullen we maar zeggen. De ene keer lukt het beter dan de andere keer.
Ik wel altijd een camera bij me. Je weet maar nooit...

Hartelijke groet,

Adri