Lake District 2016

Lake District 2016

zondag 2 december 2012

Advent


Het is vandaag de eerste zondag van Advent. Het begin van het kerkelijk jaar dat begint met het toeleven naar Kerstmis, waarbij we de komst vieren van de geboorte van Jezus Christus.

Het is ook het begin van het seizoen van de vele Advents- en Kerstconcerten. Zo ook die van het Mannenkoor "Fontanus", dat dit jaar op 8 december zingt samen met het Kinderkoor "De Fonteintjes" en het Tienerkoor "Viva-Vox". Het concert wordt gegeven in de grootste kerk die Putten momenteel heeft, de Hersteld Hervormde Kerk.

Ik ben van de PR en heb de poster mogen ontwerpen. Het is enigszins gewaagd. Men doet daar niet aan kerstbomen. En of men dan kerstballen waardeert?
Maar de boodschap van Kerst is er niet minder om en die zal enthousiast worden uitgedragen door de koorleden.
U bent van harte welkom!

3 opmerkingen:

Joke (Jokes Camera) zei

Dat heb je goed gedaan, Adri. Ik ontwerp ze ook vaak, maar ze willen er altijd zoveel op hebben. Dat verknoeit het ontwerp, vind ik. Ik zie dat jij ook niet zoveel tekst hebt gebruikt. Goed ontwerp! Jammer, dat het bij mij vandaan nogal ver weg is. Fijne zondag. Groetjes, Joke

Ger zei

Wat een eer om de uitnodiging voor Adventsconcert te mogen ontwerpen.
Als men het er niet mee eens is zal jou die eer wellicht niet meer te beurt vallen.
Ach..... de een wil er kerstballen inzien de ander oude schoollampen van W.H. Gispen,ik zie er oude Philips phililite schoollampen in die mijn vader vroeger kocht als werknemer op de avond houtverkoop voor Philips personeel.

....Maar om even bij de les te blijven.....het eerste kaarsje van de vier is vandaag ontstoken en op 8 december zullen in Putten de liederen weer prachtig ten gehore gebracht gaan worden.

Voor nu wens ik je een fijne zondag!!
Ger

Elly zei

De poster heb je erg mooi en duidelijk ontworpen. Knap werk. Het is wat ver voor mij, anders zou ik graag komen.
Gr. Elly