Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 17 december 2012

Orgelperspectief


Zaterdag een mooi Adventsconcert gehad van het Mannenkoor "Fontanus" uit Putten met het Gemengd-, Jeugd- en Kinderkoor "Cantilena" uit Staphorst in de "Bovenkerk" in Kampen.

Ik ben van de PR, dus ik mocht deze keer foto's maken, hetgeen ik uiteraard met plezier heb gedaan. Via een smal wenteltrappetje, jawel, mocht ik o.a. ook naar de orgelgalerij waar je ineens een heel ander perspectief hebt op zo'n uitvoering. Petje af overigens voor organist Jan Grootenboer die vanaf deze afstand de dirigent in de gaten moest houden.
Voor meer foto's van dit concert verwijs ik u naar de website van het koor: www.mannenkoorfontanus.nl.

(Ik heb overigens bij alle foto's wel de ISO-waarde behoorlijk moeten verhogen en de belichting moeten aanpassen. Hier: ISO 6400; 1/60 sec; f/2.8; Bel.+1; 29 mm)

3 opmerkingen:

Joke (Jokes Camera) zei

Zo te zien zat het aardig vol, Adri. Meestal blijft het tot het laatste moment spannend hoeveel mensen er zullen komen (ik heb zelf bij een koor gezongen). Mooie foto. 't Was inderdaad wel hoog. Groetjes, Joke

Ger zei

Jou plaats met camera was in elk geval niet verkeerd.
En die prachtige kroonluchters zorgen voor de nodige lichtpuntjes in deze sombere dagen.

Hartelijke groeten,
Ger

Wietske zei

Zeker een prachtig perspectief, zo uit een andere hoek te fotograferen. Je hebt ook de sfeer goed te pakken.
Nog bedankt voor je aardige opmerking op mijn blog van vandaag.
Jij ook heel fijne kerstdagen gewenst en een gezegend Nieuwjaar.
Groet, Wietske