Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 2 januari 2013

Doorgaan


Goedemorgen allemaal, een nieuw jaar, een nieuw begin. Ik ben benieuwd wat 2013 ons zal gaan brengen.

Over dit Blog heb ik de afgelopen tijd geen klachten gehoord, dus ik ga maar gewoon op de oude voet verder.

In het Museum Boijmans van Beuningen, waar wij vorige week waren voor de tentoonstelling over van Eyck, mag je de kunstvoorwerpen niet fotograferen. Maar, zo heb ik besloten, dingen van het museum zelf wèl. Zoals deze trap. En daarmee schep ik dan mijn eigen kunst, zullen we maar zeggen.
Het stelt natuurlijk verder niks voor, maar dat idee heb ik ook wel eens als ik naar andere kunstuitingen kijk. En als je alle trappen die ik tot nu toe heb verzameld naast elkaar zet, is het toch een aardige serie aan het worden. Dus, ik ga er ook het komend jaar maar gewoon mee door.

Geen opmerkingen: