Lake District 2016

Lake District 2016

zondag 27 oktober 2013

Wintertijd


Je denkt dat je rustig kan staan fotograferen, net zoals deze alphoornblazers van "Joseph-AG" denken dat ze rustig kunnen staan blazen, maar ondertussen.

Als u even de tijd neemt om de foto de vergroten (Klikken en F11) dan kunt u zien dat de tweede man van links met heel andere dingen bezig is. Hij houdt zijn omgeving, en dus ook de fotograaf, goed in de gaten. Na afloop werd mij vriendelijk gevraagd of ik een foto wilde opsturen, hetgeen ik natuurlijk heb gedaan. Kennelijk maakte mijn toeter op hem net zoveel indruk als de zijne op mij.
Overigens luid ik met dit hoorngschal de wintertijd in die vannacht om 03.00 uur is begonnen. Ik moet er steeds weer even over nadenken, maar de klok gaat dan dus een uur terug, naar 02.00 uur. Een uur langer slapen dus.

Geen opmerkingen: