Lake District 2016

Lake District 2016

dinsdag 20 maart 2018

Topmodel Van Nicholas

Ede, maart 2018. Nikon D800; AF-S Nikkor 24-70 mm f/2.8 G ED IF; 36 mm; f/8; 1/2 sec; ISO 400
Golden Award. Topmodel. Van Nicholas. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit van gehoord had. Maar dit moet dus de ultieme fiets zijn. 
Er onder staat ook nog een hele tekst. Voor wie is geïnteresseerd heb ik het even overgeschreven:

"De adrenaline stroom door mijn lijf, kijkend naar het ruige bos onder mij. Ik vlieg door de eerste bocht, koude modder spat in mijn gezicht. Instinctief vind ik de juiste lijn en race over natte wortels en rollende stenen. Mijn armen schudden, mijn handen rusten krachtig op de grepen. Mijn fiets reageert feilloos en spoort me aan om sneller te rijden, over kuilen en plat door de bermen. Het enige dat ik hoor is mijn eigen ademhaling en wat ik zie is mijn volgende doel tussen de bomen. Ik besef me dat ik nog nooit meer in het moment heb geleefd, nog nooit zo gefocust was."

Ik weet niet wie het heeft geschreven. Staat er niet bij. Zal vast wel een bekende wielrenner zijn (geweest).

1 opmerking:

Ger zei

Dag Adri,

Van Nicholas een Nederlands fietsmerk, wat volgens de kenners een wereld fiets is en waar vele fietsvakanties in menig werelddeel mooie verhalen opleverden die ik op het WWW tegen kwam.

Groet,Ger