Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 12 september 2011

In het diepe


Vandaag ga ik een sprong wagen.
Nee, het is niet wat u denkt. Dat ik mijn leven in de waagschaal stel door in zo'n toren te klimmen en mijzelf dan met ware doodsverachting aan een elastieke touw naar beneden te storten.
Ik moet er niet aan denken. Ik zou zeven kleuren...

Nee, ik ga mij vanaf vandaag een semester lang bezig houden met een cursus Bijbels Hebreeuws. En dat voelt voor mij als een sprong in het diepe.
Ik heb geen idee waar ik uitkom.
Maar het is prettig te weten dat als het mislukt, iemand mij dan gewoon aan een touwtje weer naar boven kan hijsen en mij weer met beide benen op de grond kan zetten.

Maar als het wel lukt, en daar ga ik eigenlijk van uit, dan denk ik dat je er ook een bijzondere ervaring aan over kunt houden. Een verrijking van je leven.

1 opmerking:

Kees zei

Hallo Adri, een goede bezigheid en je leert er weer veel van.

Die sprong vanaf de pier nee daar begin ook ik niet aan.

Groet Kees