Lake District 2016

Lake District 2016

vrijdag 2 september 2011

Snoezig


Ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd van de echtheid van deze vlinder in de "Orchideeënhoeve". Als het namaak is, dan is het wel bijzonder kunstig gemaakt. Snoezig haast.

Als het geen namaak is dan is het overigens nog veel kunstiger gemaakt.

Misschien, bedacht ik later, is het wel onderdeel van een demonstratie om bezoekers te laten zien hoe het proces van rups tot vlinder verloopt. Want dat blijft natuurlijk een wonderlijk fenomeen.

Toch blijf ik ook geloven dat het echt is. Ik heb namelijk een foto waarop het ene pootje anders staat dan op een andere foto die een paar minuten later is genomen. Dan moet hij dus bewogen hebben, doctor Watson.

1 opmerking:

Ger zei

Dag Adri,

Het blijft ook mij facineren:-)

Ik twijfel nog even..............

Maar zou dit harige exemplaar nou niet echt zijn in de grootste vlinder vallei van Nederland,dan zijn er nog altijd 1999 echte vlinders te zien;-)

Ik fladder eens ff naar de winkels voor boodschappen!

Groeten,Ger