Lake District 2016

Lake District 2016

zondag 29 januari 2012

Alle begin is moeilijk


Ik ben als proef met het 500 mm objectief maar begonnen met wat er het eerst voor de lens kwam.

Van dit soort zijn er zat in de weilanden van de Arkemheense Polder.
Als je in de auto blijft zitten met zo'n lange toeter vanuit het raam van je auto dan denk je dat ze niks in de gaten hebben. Maar ondertussen! Binnen de kortste keren draaide deze de kont naar mij toe. Dat betekent dus dat ik iets anders moet gaan verzinnen als ik vogels wil gaan fotograferen. Toch maar een schuiltent?

2 opmerkingen:

Kees zei

Hoi Adri, toch is het een mooie foto geworden, Ga ermee door. De natuur geeft verschrikkelijke mooie plaatjes.
Groet Kees

Adri zei

Ha Kees,

Dank je wel.
Ja ik ga er zeker wel mee door.

Groet,

Adri