Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 10 september 2012

Monsieur Jacques 2


Normaal gesproken ben ik er niet zo voor om privé foto's op mijn Blog te zetten. Maar wie a zegt moet ook b zeggen. Daarom volgt hier c, tweeëndertig jaar na de eerste versie.

Dit is het resultaat van de fotosessie van gisteren. Het was natuurlijk prachtig weer. Iets te mooi eigenlijk. Maar dat mag de pret niet drukken. We hebben weer een heleboel mooie plaatjes voor het familiealbum.
Zoek de verschillen, zou ik willen zeggen.

Overigen staat Monsieur Jacques, een beeld van Oswald Wenckbach uit 1956,  inderdaad ook op de Coolsingel in Rotterdam, zoals Ger gisteren in haar reactie aangaf. Maar ik heb geen knoopjes kunnen ontdekken op de mouwen. Misschien dat dat toch een ander exemplaar was. Zijn broer?

1 opmerking:

Ger zei

Ja,beste Adri...
ik zie de verschillen,4 generaties van prachtige mensen en schattige kindjes,
op een vast prachtige en gezellige dag samen.

Enne...ik zou zeggen...
lees mijn post nog eens goed,
ik heb het daar over een ongelijk aantal knopen aan de jas van Dr. Anton Philips en niet die van Monsieur Jacques.

Hartelijke groeten,
Ger