Lake District 2016

Lake District 2016

zondag 3 november 2019

Devil's Teeth


Een van de redenen waarom ik de afgelopen tijd weinig gepost heb op dit Blog is dat wij de deze zomer een lange reis hebben gemaakt naar De Lofoten. Dan kom je aan het bijhouden van een Blog eenvoudig weg niet toe. Met de caravan door Duitsland, Denemarken, Zweden Noorwegen, ruim 8000 km tot uiteindelijk het eiland Senja, ter hoogte van Tromso.
Dit zijn de zogenaamde Devil's Teeth bij Tunganeset aan de oostkust van Senja. Het is één van de mooiste eilanden van Noorwegen. Ongerept, snelwegen van gravel, en nog niet zo ontdekt door de toeristen als bijvoorbeeld de Lofoten.
Het kost me weinig moeite om de rest van het jaar dagelijks een foto te laten zien van die reis. Ik zal dat niet doen. Maar ik kan het toch niet laten om er de komende week een paar van te plaatsen.

2 opmerkingen:

Ger zei

Dag Adri,

Dat moet puur genieten zijn tijdens zo'n mooie lange trip.
De ene foto zal nog mooier en indrukwekkender zijn dan de andere.

Van mij mag je er over bloggen hoor......,ik zie het graag.
En bovendien heb ik alle tijd van de wereld doordat ik bijna nergens meer heen kan of het gaat met pijn en moeite.
Nou ik kan je verzekeren dan is de lol er snel af.
Heb zo het vermoeden dat ik voor weekje naar Mosel meer moet regelen dan jij voor deze verre reis.

Geniet er van zolang het kan!!!

Groet,Ger

Adri zei

Dag Ger,
Dank voor je reactie. We hebben er inderdaad van genoten en zijn blij dat we dit nog kunnen doen. Jammer dat jouw lichamelijke conditie dat niet meer toelaat. Dan wordt je wereld kleiner. Maar gelukkig zijn er tegenwoordig digitale mogelijkheden. En ik merk dat je daar nog steeds enthousiast gebruik van maakt. Jouw speurzin om dingen aan de weet te komen is ook nog steeds onverminderd groot. Als ik in mijn berichten niet volledig ben, of iets vergeet vul je me feilloos aan.
Daar geniet ik ook weer van.
Dus, ik ben van plan nog even door te gaan met berichten plaatsen.
Ik weet nu dat ik er in ieder geval één persoon een plezier mee doe.
Hartelijke groet,
Adri