Lake District 2016

Lake District 2016

vrijdag 17 april 2020

Uitdaging zwart-wit 4

Bijschrift toevoegen
De uitdaging op FB is om foto's te maken in zwart-wit, zonder commentaar en zonder mensen. Wel dat laatste is wel gelukt. Maar ik ben blij dat ik hier wel commentaar mag leveren. Ik erger mij al een tijdje mateloos aan het initiatief van de gemeente iets te doen aan de bomen in het dorp.
Dit is nu het centrale dorpsgezicht van Putten. Op de achtergrond het voor ruim 10 miljoen euro verbouwde gemeentehuis. Achter het gemeentehuis, hier niet zichtbaar, heeft men op de parkeerplaats alle bomen rigoureus gekapt. Eén grote kaalslag. Ik vrees dat men dat hier ook gaat doen. Maar volgens de berichten blijft dit eerst tot het najaar zo staan. Een aanfluiting!
En dat voor een dorp dat zich "Putten, bomendorp" durft te noemen. Beschamend!

Geen opmerkingen: