Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 13 april 2020

Uitdaging zwart-wit



Ik heb  de uitdaging aangenomen van Riet Agterhuis om op Facebook tien dagen lang foto's te plaatsen van mijn dagelijks leven. Geen mensen.
Vervolgens mag ik iedere dag weer iemand anders uit dagen.

Op Facebook mag er geen uitleg bij. Maar misschien mag dat hier wel.

Ik ga proberen dat analoog te doen. Ik heb toevallig een paar weken geleden wat chemicaliën gekocht omdat ik nog een rolletje had liggen wat ontwikkeld moest worden van ons uitje naar het Openluchtmuseum in Arnhem. Ik heb daar met deze camera gefotografeerd. Dan heb je gelijk bekijks en ben je eigenlijk zelf ook onderdeel van het museum.

Ik ben van plan de komende week ons dorp Putten eens rond te gaan. Wie weet wat voor moois ik tegen kom.

Geen opmerkingen: