Lake District 2016

Lake District 2016

dinsdag 10 augustus 2021

De Ontdekking van het Licht


Vandaag is het precies twaalf en een half jaar geleden dat ik met dit Blog ben begonnen. Het idee was om op die manier elke dag even te genieten van mijn passie fotografie. Bovendien deed ik dan in ieder geval iets nuttigs met mijn foto's, die anders een wat vergeten bestaan zouden lijden op mijn harde schijf. Ik heb gemerkt dat het in de loop van de jaren een soort dagboek is geworden. Door de labels die ik er aan hang helpt het mij om gemakkelijk even terug te kijken naar dingen die ik beleffd heb, plaatsen waar ik ben geweest, etc.
Speciaal voor vandaag heb ik een mooi plaatje opgezocht rond het thema van mijn Blog: "De ontdekking van het licht". Dank aan iedereen die de afgelopen jaren mijn Blog bezocht. Ik hoop het nog even vol te houden.

Geen opmerkingen: