Lake District 2016

Lake District 2016

donderdag 18 augustus 2011

Vooruitgang


Leuk om de vooruitgang te zien. Tenminste, dat vind ik.
Hier is de motor in plaats van naast de fiets, al op de fiets gebouwd.

Knap eigenlijk om dat allemaal te uit te vinden.
Ik moet ineens denken aan de verhalen van Willie Wortel uit de Donald Duck van vroeger. Misschien bestaat dat nog wel, ik weet het niet.

Ik zie het helemaal voor me: zo'n werkplaats waar het een enorme puinhoop is en waar van alles staat te knallen en te pruttelen en waar ineens ook rook uitkomt. En ineens is daar dan de fiets met hulpmotor.
Tataaah... En hij doet het nog ook!


2 opmerkingen:

Ger zei

Dag Adri,

Bij het bekijken van je foto's zit ik me dan weer af te vragen:is dit model motorfiets echt uit die tijd bewaard gebleven of heeft men om een duidelijk beeld te scheppen een oude fiets genomen en daar een motortje opgebouwd?

Hoeveel van die tuffende motorfietsen zouden toen in het straatbeeld te zien geweest zijn...

De vooruitgang vind ook ik interessant, maar zou ook wel even een dagje terug in die tijd willen kijken.

Fijne dag!
Groeten,Ger

Mirthe Duindam zei

Wat een leuke serie is dit zo Adri en helemaal jouw ding natuurlijk. Ben benieuwd wat er nog volgt.

Hartelijke groet,
Mirthe