Lake District 2016

Lake District 2016

vrijdag 25 december 2020

Eerste Kerstdag


Ik heb een tijdje gezocht naar een mooie kerststal. Volgens mij hoort dat ook zo. Ik heb de afgelopen jaren veel kerkstallen gefotografeerd in Museum De Tien Malen in Putten. Maar helaas ging dat door corona dit jaar niet door. Daarom moest ik dit jaar echt op zoek naar het kerstkind. En toevallig blijkt achteraf dat dit dezelfde foto is die ik vorig jaar ook plaatste op dit Blog.
Wat mij in dit tafereel aanspreekt is de eenvoud, maar vooral ook rust die ervan uitgaat. Er valt natuurlijk een heleboel te zeggen en vooral te klagen over wat er allemaal niet kan met kerst. Maar je kunt het ook accepteren zoals het is. Dat zie ik hierin terug. Een glimlach op je gezicht en gewoon te-vreden zijn met wat je hebt. 
Ik wens iedereen een vredig kerstfeest!

Geen opmerkingen: