Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 9 december 2020

Voorbij


't Is voorbij. Langzaam zakt de avondzon in de zee als ik op het balkon zit. Een laatste vogel op de electriciteitsdraad zingt rustig zijn lied. Nog even en het eiland verzinkt in een diepe rust. Nou ja, dat geldt voor de meeste mensen en dieren, behalve de muggen. Want die komen meestal 's nachts pas tot leven. 
Voor mij zit het avontuur Bonaire er op. De familie keert binnenkort terug naar Nederland en dat betekent dat de belangrijkste reden om naar dit sub-tropisch oord af te reizen vervallen is. Het zij zo. Ik betwijfel of ik er ooit nog weer zal terugkomen. 
Waar ik wel nog even op terugkom is de foto die ik aan het begin van deze reis op "20 november" liet zien, gemaakt op de luchthaven van Kralendijk: "Once a visitor, always a friend." En zo is het.

2 opmerkingen:

Hennie zei

Goede reis terug en welkom terug in het koude Nederland.

Ger zei

Dag Adri,

Aan alles komt 'n end......maar we hebben de mooie foto's nog en jij vast hele mooie herinneringen aan de familie bezoeken en het eiland Bonaire.

Goede en veilige terugreis en bedankt dat ik de afgelopen weken ook bijna elke dag een stukje van het eiland mocht zien.

Hartelijke groet,
Ger