Lake District 2016

Lake District 2016

vrijdag 20 november 2020

Friends of Bonaire


Als je op de luchthaven van Kralendijk, Bonaire aankomt dan wordt je verwelkomd met dit bord: "Once a visitor Always a friend". Omdat wij er sinds drie jaar familie hebben wonen trekt het eind aan je. Maar ik moet eerlijk bekennen dat het ook wel te maken heeft met die familierelatie. Als je niet van warmte houdt, het is er bijna altijd rond de 30 graden, en je bent niet verzot op duiken of snorkelen, dan weet ik niet of dat ook op gaat. 

Er zijn mensen die er voor kiezen om er een tweede huis te kopen. Daar moet je dan overigens wel wat geld meebrengen. Maar dat is toch niet mijn ding. Ik ben er nu in vier jaar vijf keer geweest. Als de familie aan het eind van mijn reisje terugkeert naar Nederland denk ik niet dat ik er ooit weer kom. Maar Bonaire houdt wel een bijzonder plekje in ons hart. Dat is zeker.

Geen opmerkingen: