Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 2 november 2020

Boven de wolken


Voor vandaag heb ik een foto opgezocht met een mooie wolkenlucht. Het is vandaag Allerzielen. Vroeger als kind leerden wij een liedje "Boven de wolken woont God de Heer....." Maar of daar ook alle overledenen wonen weet ik tegenwoordig niet meer zo precies. Dat er iets bovenaards is geloof ik wel. Maar hoe dat zal zijn? Laat ik het vandaag maar beperkt houden op de herinnering aan mijn opa en oma, vader en moeder en alle vrienden die er net meer zijn. Dat zijn goede herinneringen. 

Daar komen in deze tijd ook de slachtoffers van corona bij. Hoewel dat in mijn eigen omgeving tot nu toe heel beperkt is, is het goed om daar vandaag even bij stil te staan. In Nederland zijn dat er nu bijna 7500. Wereldwijd ruim 1,2 miljoen!

Geen opmerkingen: